15 Ağustos 2005

*Adımlarım Emrimde * 3

Kalbim hızla çarpıyordu , olabildiğimce hızlı yürümeye çalışıyordum ama nafile Selçuk koşarak bana yetişmişti .
Çisem , lütfen dinle diyordu . Herkes bize bakacaktı durmasaydım gayet soğuk bir ses tonuyla efendim dedim
Selçuk :
Çisem tamam benimle konuşmuyorsun bu ayrı bir konu , yolu değiştirip bir genç kızın ara sokaklardan akşam üstü yürümesi tehlikeli . Ortalık serseri dolu , başına tatsız bir şey gelebilir.
Çisem:
Benden uzak dur lütfen ! nutuk dinleyecek halde değilim .Karşında çocuk yok , başımın çaresine bakabilecek biriyim
Selçuk sessiz bir şekilde - evet çocuk yok ama koca bir bebek var hem de inat bir bebek .. Tamam Çisem ben senin çıkış saatinde iş yerinde olmayacağım lütfen inadı bırak
Çisem :
Bana karışma ya ! git lütfen . Bıktım senin baskıcı huyundan . Rahat bırak beni .
Selçuk
Anlamıyorsun değil mi senin için endişelendiğimi? seni çok seviyorum üzerine titriyorum ve sana zarar gelmesini istemiyorum Şimdi tercih hakkın kullan eğer bir daha ara sokaklardan eve gidersen okula ben geleceğim seni almaya , yanında yürümezsem bile arkandan seni takip edeceğim ..lütfen canım beni anla! seni seviyorum .
çisem
Ya ne biçim insansın sen ! yaklaşma bana uzak dur 1 böyle baskıcı olduğun müddetçe seninle konuşmayacağım . Senin yüzünden arkadaşlarla eğlenmeye gidemiyorum çocuklara Çisemi almayın sakın diye tembih ediyormuşsun ......... yeter ya !
Selçuk :
- Çisem, canım bir yere oturup konuşalım bu böyle olmayacak beni ne kadar yanlış anlamışsın sen . Hadi canım evet de akşam yemeğini beraber yiyelim . Son bir şans istiyorum senden ..
Çisem, derin bir nefes aldıktan sonra
- Selçuk sonra konuşuz .. Edebiyatçı ödev verdi yıl sonu olmasına rağmen “ su kasidesi “ istedi benden hazırlamam gerek iyi akşamlar
Selçuk
- Tamam canım bu olumlu tavır bana yeter bu gece .. iyi akşamlanır canımın içi .. seni seviyorum bebeğim ..
Tabi Selçuk eve kadar çisemi takip etmişti yoksa içi rahat etmeyecekti Niye böyleyim Allah ım . Elimde değil onu her an göz hapsinde tutmak istiyorum .iş yerine doğru ilerliyordu ki telefonu çaldı müzik sesinden anlamıştı annesi çağrı bıraktığını
Ya koca adam oldum annem dk başı arıyor .. Tamam melike sultan yemekte evdeyim ..öptümm. .İş yerine doğru hızlı adımlarla yürümeye başlamıştı ..
Eve gelir gelmez odasına çekilen Çisem uzun uzun düşünmeye başlamıştı . Selçuk sevilmeyecek biri değildi , hayat doluydu ve onun yanında insan kendini huzurlu hissediyordu . Bunun yanında eksisi de vardı ne gibi mi .Selçuk liderliğe alışmış bir kişiydi hep göz önünde olmuştu bu da ona başkalarına yönetme gücünü vermiş olmalı ki bütün kararlar Selçuk tan çıkacak o kişiye en küçük bile hak tanımayacaktı ... Başka başka ! yok öyle ..
Ne yapacağımı şaşırdım benim gibi biri onunla nasıl yapacak .O günü hiç unutamıyorum. Selin hasta olmuştu ve ilacını almak için köşedeki eczaneye gitmiştik ( keşke gitmese miydik ) ...?

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home